Hoe plaats ik een bestelling?

Wat betekent de huidige status van mijn bestelling?

Zodra de bestelling is bevestigd, kun je in je account de actuele status bekijken. Hou dat vooral scherp in de gaten, in het geval dat je wijzigingen door wil voeren.

Wacht op betaling - Dat betekent dat de betaling nog niet bij ons is aangekomen. Wijzigingen aan je bestelling zijn momenteel mogelijk. Je krijgt van ons gedurende 4 weken een wekelijkse herinnering over de betaling, daarna wordt je bestelling gepauzeerd. Als je later betaalt, wordt je bestelling hierna alsnog opnieuw geactiveerd.

Verzendklaar - De bestelling is bij ons binnen gekomen, maar nog niet bewerkt. Wijzigingen van jouw kant zijn nog steeds mogelijk.

In verpakkingsproces - Het pakket wordt op dit moment verpakt of is al onderweg naar de bezorgdienst. Wijzigingen zijn niet meer mogelijk.

Verzonden - De bestelling is verzonden.

Geannuleerd - De bestelling is geannuleerd.

Bestelling plaatsen

Bestellen is heel envoudig! Op onze website kun je dat op elk moment van de dag doen.

Producten vind je boven in de zoekfunctie, of via de navigatie. Wanneer je een product uitgezocht hebt, kun je nog de betreffende variant, of product, kleur, grootte, smaak of aantal selecteren, en door een klik op de knop 'In winkelmandje' kopen.

Klik daarna rechtsbovenin op 'Naar kassa' en je wordt doorgestuurd naar het bestelproces. Of klik op 'Naar winkelmandje' en je kunt je bestelling nog bewerken of beschikbare vouchers verzilveren. Als je al klant bent en bij al eens bij ons hebt gekocht, kun je je een stap verder met je toegangsgegevens aanmelden. Als je nieuwe klant bent, kun je eenvoudig en snel een nieuwe klantaccount aanmaken.

Op de kassapagina vul je dan het gewenste afleveradres in, en kies je de gewenste betaalmethode. Daarna kun je je bestelling nogmaals controleren en versturen.

Je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Wij gaan dan zo snel mogelijk met je bestelling aan de slag.

Je kunt bij iedere bestelling op labelhair tot twee gratis monsters uit ons monsteraanbod kiezen. Deze opties vind je in je winkelmandje, zodra je een of meerdere producten hebt toegevoegd. Deze monsters worden dan aan je bestelling toegevoegd.

Waarom krijgt iedere klant maar een beperkt aantal monsters?
Wij geven graag al onze klanten de mogelijkheid om monsters te bestellen en uit te proberen. Als we een onbegrensd aantal per pakket toe zouden staan, dan kunnen wij niet meer garanderen dat al onze klanten monsters ontvangen. Zodra wij van de producent een groot aantal monsters ontvangen, verhogen wij de limiet.

Waarom veranderen de producten waarvan monsters beschikbaar zijn steeds?
Wij ontvangen de monsters van verschillende producenten. Dezen sturen ons echter niet altijd dezelfde monsters toe, en steeds in andere hoeveelheden. Daarom verandert ons aanbod regelmatig.

Waarom kunnen klanten dit zelf kiezen?
Omdat het milieu voor ons belangrijk is. Vroeger verstuurden wij naar beschikbaarheid standaard monsters mee met bestellingen, wij wisten natuurlijk niet of de klanten deze monsters zouden gebruiken of weg zouden gooien. Als al onze klanten zelf mogen kiezen, kunnen ze monsters kiezen van producten die ze interesseren. Daarnaast kunnen ze zo steeds weer nieuwe producten uitproberen. Vele klanten weten precies wat ze willen en hebben daarom geen monsters nodig. Met het nieuwe systeem sturen we jou niks dat je niet zelf uitkiest. Zo verminderen wij afval en kunnen onze andere klanten uit een groter aanbod aan monsters kiezen.

Tip: wanneer je meerdere bestellingen tegelijkertijd opgeeft, worden die door ons in een pakket samengevoegd. Zo verkleinen wij de hoeveelheid verpakkingsafval. Je ontvangt dan echter ook maar twee monsters.

Beschikbaarheid en voorraad

Wij proberen altijd zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben.

Je vind op onze website op twee plekken de verwachte levertijd: direct bij het product en in je winkelmandje.

Op de productpagina kun je de productstatus bekijken, wij onderscheiden daarin drie categorieën:

Op voorraad: Het product is direct leverbaar, en wordt nog op dezelfde of uiterlijk de volgende werkdag verzonden.

Klaar om binnen X dagen/weken verstuurd te worden: Het product is momenteel niet op voorraad, maar wordt binnen X dagen/weken weer beschikbaar. Het product kan ook gereserveerd worden.

Momenteel niet beschikbaar: Helaas hebben wij geen precieze informatie over wanneer het product weer bij ons op voorraad is. Het is mogelijk dat er leverproblemen bij de leverancier zijn, of dat er moeilijkheden zijn bij de producent. Omdat wij dan niet in staat zijn om precieze informatie te geven, zijn wij gedwongen om de button voor het toevoegen aan het winkelmandje niet te weergeven, om niet voor onnodige levertijden te zorgen. Je kunt ook aangeven dat je een berichtje wil ontvangen zodra het product weer beschikbaar is, en dan sturen wij je direct een e-mailtje wanneer wij het product weer op voorraad hebben.

Om het eenvoudiger uit te leggen hebben wij een voorbeeld:
Je wilt een product kopen, en het is aangegeven als 'Op voorraad'. Dan heeft alleen dit product invloed op de levertijd. In het winkelmandje wordt de levertijd weergegeven.
Als je nu een ander product aan het winkelmandje toevoegt, die op dit moment niet op voorraad is. verandert de waarschijnlijke leverdatum. Je kan in het winkelmandje zien, welke van beide producten op voorraad is en verzonden kan worden.

Mochten er leverproblemen onstaan, dan wordt je daarover door ons op de hoogte gesteld.

Onze betaalmogelijkheden

Beschikbare betaalmethodes in België
Bancontact
Betaal veilig en snel met Bancontact.
Amazon Pay
Betaal gemakkelijk en veilig met jouw Amazon-account
Apple Pay
Betaal veilig en snel met Apple Pay.
Creditcard
Betaal veilig en snel met VISA, Mastercard, JCB.
Klarna
Betaal veilig en snel met Klarna.
Maestro-kaart
Betaal veilig en snel met jouw Maestro-kaart.
Betaling vooraf
Maak het bedrag over op onze rekening na de bestelling. Na ontvangst van betaling wordt jouw bestelling verzonden.
Amazon Pay

Welke andere leveringsopties zijn er?

Geschenkverpakking

Je kunt een geschenkverpakking bestelling tijdens het bestelproces bij de stap Verzendopties. Alle producten die je bestelt worden dan in een geschenkverpakking verpakt.

Het is niet mogelijk om na afloop van het bestelproces nog de optie geschenkverpakking te selecteren.

Wanneer je de optie "geschenkverpakking" selecteert, worden al je bestelde producten in deze verpakking afgeleverd. Het is ook niet mogelijk om je bestelling op te delen in producten die speciaal verpakt moeten worden, en anderen. Daardoor kan namelijk schade ontstaan bij het transport. Wij plakken de geschenkverpakkingen in principe niet dicht, zodat je zelf nog de mogelijkheid hebt om afzonderlijke producten probleemloos uit je bestelling te nemen. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd twee bestellingen doorvoeren.

Let op! Wij houden ons het recht voor om een te grote verzending in een pakket te verzenden en de door jou gekozen geschenkverpakking te annuleren.

Wenskaart

Je hebt de mogelijkheid om een persoonlijke wenskaart bij je bestelling toe te voegen. Je kunt kiezen tussen verschillende prints, een persoonlijk bericht toevoegen en een voorbeeld van de kaart bekijken.

Het is niet mogelijk om na afloop van je bestelling nog de mogelijkheid voor een wenskaart te selecteren.

Factuur bij je levering voegen

Deze optie is vooral belangrijk wanneer je een bestelling met geschenkverpakking wilt versturen, zonder dat de factuur in het pakket wordt bijgevoegd. In dit geval kun je zelf een factuuradres aangeven en de checkbox "Factuur bij de levering toevoegen" uitzetten. Het pakket wordt dan aan het rekeningadres, en de factuur sturen wij naar het opgegeven adres.

Zijn lever- en factuuradres gelijk, dan ontvang je ook allebei. (Dus de geschenkverpakking en de factuur). Ze worden naar hetzelfde adres gestuurd, zij het allebei extra verpakt.

Welke speciale bezorgmogelijkheden zijn er?

Verzending door de producent

Sommige producten, zoals bijvoorbeeld grote goederen, worden direct vanaf de producent verstuurd. Deze informatie zie je in het bestelproces onder verzendopties. Helaas is hiervoor geen tracking beschikbaar, omdat het niet direct vanaf ons distributiecentrum is verstuurd.

Bij vragen hierover, helpt onze klantenservice je natuurlijk graag.

Wat is een bestelnotitie?

Een bestelnotitie kan in het winkelmandje worden aangemaakt. Dat is een extra aanmerking voor ons magazijn. Je kunt daarmee helaas geen berichten aan de verzenddienst achterlaten.

Onze klantenservice zal proberen om je bericht aan de verzenddienst door te geven. Helaas kunnen wij niet garanderen dat de verzenddienst het bericht ook ontvangt.

Mocht je wijzigingen of verdere informatie willen toevoegen bij je bestelling, neem contact op met onze klantenservice.